GRATIS WEBINAR

9 tips hoe je in (en na) de coronatijd je zorgen bespreekbaar kan maken

Ik leer je kijken naar wat we wél kunnen doen

Méér rust en vertrouwen voor jezelf en betekenisvolle relaties met jouw doelgroep. Dat klinkt je als muziek in de oren. Op dit moment lijkt dit nog best ver weg. Want we worden enorm beperkt in onze mogelijkheden om in contact te komen/ zijn met anderen. Hoe je dat toch in deze tijd, misschien wel juíst in deze tijd kan doen, ga ik je leren.

 

In dit webinar ontdek jij onder andere:
✅ Waar je direct mee mag stoppen, omdat het jou en de ander niet helpt om in verbinding te komen

✅ Hoe je deze coronatijd juist kan gebruiken in je gesprekken
✅ Dat er echt best veel mogelijk is om met elkaar in contact te komen en blijven in deze coronatijd
✅ Concrete voorbeeldzinnen die jou helpen om contact te leggen
✅ Praktische tips die jij jouw doelgroep mee kan geven om deze tijd zo goed mogelijk door te komen
✅ En dit allemaal zonder dat het je extra energie of moeite kost. 

 

Wanneer?
Dag 1: Donderdag 25 februari om 10:00 uur
Dag 2: Donderdag 4 maart om 19:30 uur

Hoi, ik ben Anne van Hoorn

Mijn naam is Anne van Hoorn. Trainer en maatschappelijk werker.

 

De interesse voor het thema huiselijk geweld en kindermishandeling begon tijdens de opleiding maatschappelijk werk. Na deze afgerond te hebben heb ik les gegeven binnen de Minor Geweld, heb ik bij de plegerhulpverlening en later de crisisdienst (waar ik de screeningen van de huisverboden deed) gewerkt.

 

Tijdens de gesprekken merkte ik dat er iets gebeurde dat zorgde voor verbinding. Toentertijd kon ik niet goed uitleggen wat dat was. Maar na een persoonlijke zoektocht waarin ik sterker met mijzelf in verbinding kwam ontdekte ik wat het was dat ik deed in deze gesprekken.

 

Door zelf het verschil te kennen tussen in en uit verbinding zijn met jezelf en de ander, begon ik dit om mij heen bij andere hulpverleners ook op te merken.

 

Ik besloot verder te gaan onderzoeken wat er precies met mij in die gesprekken gebeurde. Wat deed ik, hoe reageerde de ander en wat werkte wel en wat niet? Van hieruit is het Ovora®model ontstaan.